Media

My w mediach

11 sty09:58am

Anna Mikulska
Czy będziemy pracować krócej?

– O ile możliwość samodzielnego regulowania godzin rozpoczęcia i zakończenia pracy, a także pracy z domu, oferowało stosunkowo wielu pracodawców, o tyle tego typu udogodnienia były często obwarowane wieloma dodatkowymi regułami, a po bardziej zaawansowane formy zarządzania czasem pracy sięgało już niewiele firm – mówi Anna Mikulska z MJCC w artykule LoveKrakow.pl dotyczącym skróconego czasu [...]

05 sty17:39pm

Anna Mikulska
Trendy w employer brandingu 2017

Angażowanie pracowników, doświadczenia kandydatów, technologie wspierające HR, analityka, content marketing i media społecznościowe – te trendy będą rządzić employer brandingiem wg Anny Mikulskiej w roku 2017. Więcej o nich w artykule, który ukazał się w portalu Proto.pl.[...]

31 paź17:24pm

Adrian Juchimiuk
Przyszłość krakowskiego rynku korporacyjnego

Zmienia się także struktura obsługiwanych z Polski procesów, coraz częściej z Krakowa świadczy się zaawansowane usługi, wymagające dużej wiedzy eksperckiej i doświadczonych pracowników, pozwalające Polakom rzeczywiście wpływać na kształt biznesów, na rzecz których pracują – wypowiedź Adriana Juchimiuka w artykule lovekrakow.pl nt. przyszłości rynku korporacyjnego w Krakowie.[...]

09 sie17:33pm

Edyta Sander
Wolontariat narzędziem do zdobywania nowych kompetencji

Integracja pracowników, nowe umiejętności, możliwość sprawdzenia się w różnych rolach, rozwinięcie zdolności komunikacyjnych, nawiązanie kontaktów biznesowych i prywatnych, to tylko niektóre z zalet wolontariatu pracowniczego, który coraz częściej staje się elementem polityki CSR przedsiębiorstw – o tym m.in. w artykule Edyty Sander dla portalu hrpolska.pl. &nbs[...]

My w mediach

11 sty09:58am

Anna Mikulska
Czy będziemy pracować krócej?

– O ile możliwość samodzielnego regulowania godzin rozpoczęcia i zakończenia pracy, a także pracy z domu, oferowało stosunkowo wielu pracodawców, o tyle tego typu udogodnienia były często obwarowane wieloma dodatkowymi regułami, a po bardziej zaawansowane formy zarządzania czasem pracy sięgało już niewiele firm – mówi Anna Mikulska z MJCC w artykule LoveKrakow.pl dotyczącym skróconego czasu [...]

05 sty17:39pm

Anna Mikulska
Trendy w employer brandingu 2017

Angażowanie pracowników, doświadczenia kandydatów, technologie wspierające HR, analityka, content marketing i media społecznościowe – te trendy będą rządzić employer brandingiem wg Anny Mikulskiej w roku 2017. Więcej o nich w artykule, który ukazał się w portalu Proto.pl.[...]

31 paź17:24pm

Adrian Juchimiuk
Przyszłość krakowskiego rynku korporacyjnego

Zmienia się także struktura obsługiwanych z Polski procesów, coraz częściej z Krakowa świadczy się zaawansowane usługi, wymagające dużej wiedzy eksperckiej i doświadczonych pracowników, pozwalające Polakom rzeczywiście wpływać na kształt biznesów, na rzecz których pracują – wypowiedź Adriana Juchimiuka w artykule lovekrakow.pl nt. przyszłości rynku korporacyjnego w Krakowie.[...]

09 sie17:33pm

Edyta Sander
Wolontariat narzędziem do zdobywania nowych kompetencji

Integracja pracowników, nowe umiejętności, możliwość sprawdzenia się w różnych rolach, rozwinięcie zdolności komunikacyjnych, nawiązanie kontaktów biznesowych i prywatnych, to tylko niektóre z zalet wolontariatu pracowniczego, który coraz częściej staje się elementem polityki CSR przedsiębiorstw – o tym m.in. w artykule Edyty Sander dla portalu hrpolska.pl. &nbs[...]

18 maj15:34pm

Edyta Sander
Campus recruitment

Coraz więcej firm kieruje swoje działania budujące wizerunek pracodawcy do studentów. Często dziwi fakt, że robią to również firmy, których oferta nie jest skierowana bezpośrednio do osób, które dopiero zaczynają swoją karierę. Dlaczego? Odpowiedź w artykule Edyty Sander na HRpolska.pl.[...]

10 maj22:23pm

Sama pensja nie wystarczy. Korporacje kuszą benefitami

Karty sportowe czy prywatna opieka medyczna to już niemal standard w większości firm, którym zależy na dobrym samopoczuciu i docenieniu swoich pracowników, tak pisze portal lovekrakow.pl w artykule z wypowiedzią Anny Cichy.[...]

06 kwi15:51pm

Marta Piastowska
Korporacyjny dress code odchodzi do lamusa

Artykuł na temat zasad dress code, z wypowiedzią Marty Piastowskiej, na lovekrakow.pl.[...]

04 mar10:25am

Aneta Tur_lovekrakow
Kto ma szansę na zatrudnienie po targach pracy?

Marzec to czas, kiedy rozpoczyna się w Krakowie sezon targów pracy. Na uczestników czekają wystawcy z ofertami praktyk, staży i pracy. Aneta Tur mówi o problemach, z jakimi przychodzą uczestnicy targów, współpracy na linii świat biznesu-uczelnie i o tym, jak zwrócić na siebie uwagę potencjalnego pracodawcy. Wywiad na łamach portalu lovekrakow.pl.[...]

07 lut16:17pm

Marta Piastowska
Języki, które dają pracę

Artykuł lovekrakow.pl na temat języków obcych, które ułatwiają szukanie pracy, z wypowiedzią Marty Piastowskiej.[...]

20 sty15:47pm

Aneta Tur
Polecisz nam pracownika? Hojnie wynagrodzimy

Artykuł z wypowiedzią Anety Tur o programach polecania pracowników, na lovekrakow.pl.[...]

07 sty10:07am

Edyta Sander
Krakowskie korporacje poszukują pracowników

Obecnie w krakowskich korporacjach pracuje 36 tysięcy osób, jednak wiele wskazuje na to, że liczba zatrudnionych znacząco się zwiększy. Wszystko przez dynamiczny rozwój zagranicznych firm, które ulokowały swoje siedziby w Krakowie. Artykuł lovekrakow.pl na temat rynku pracy w Krakowie z wypowiedzią Edyty Sander.[...]

01 sty10:05am

Anna Mikulska
Konsekwentny EB buduje markę, a nie tylko rozpoznawalność

Wywiad na temat employer brandingu z Anną Mikulską na łamach Portalu Kadrowego.[...]

26 lis16:09pm

TomaszZawada
Branża IT: wyścig zbrojeń

Komentarz Tomasza Zawady na temat sytuacji na rynku pracy i działań employer branding w branży IT.[...]

23 lis10:30am

cap_poczuj_miete-01_01
Kampania employer branding Capgemini

Case study kampanii employer branding „Poczuj miętę”, którą przygotowaliśmy dla Capgemini, autorstwa Adriana Juchimiuka na portalu GoldenLine.[...]

03 lis15:35pm

cap_poczuj_miete-01_01
Capgemini kupiło miętę i rozdało ją pracownikom

INNPoland.pl o kampanii employer branding „Poczuj miętę do Capgemini„.[...]

21 wrz10:13am

Edyta Sander
Niektórzy studenci mają niepotrzebne kompleksy

University Relations, czyli współpraca między korporacjami i uczelniami przyszła do Polski zza granicy parę lat temu. Mimo początkowych trudności, obecnie ma się już bardzo dobrze. Edyta Sander opowiada w rozmowie z LoveKraków.pl o tym zjawisku.[...]

09 wrz10:23am

TomekPolewczyński
Wewnętrzny employer branding

O tym, czym jest wewnętrzny employer branding, mówi Tomasz Polewczyński w wywiadzie wideo z redaktorkami portalu osobyzasoby.pl.[...]

22 sie10:10am

TomekPolewczyński
Działania employer branding: co jest najważniejsze?

O tym, co najważniejsze w działaniach employer branding w wywiadzie wideo z Tomaszem Polewczyńskim rozmawiają redaktorki portalu osobyzasoby.pl.[...]

24 mar13:22pm

Sukcesy_tło.jpg
Co jest ważne dla pracownika? Nie tylko wysoka pensja

Małe firmy nie są skazane na porażkę w walce o pracownika. Nie wszyscy chcą pracować w międzynarodowych korporacjach. O budowaniu marki pracodawcy w mniejszych organizacjach i o tym, co jest ważne dla pracownika, w artykule z wypowiedziami Anny Mikulskiej.[...]

04 sty15:56pm

Anna Mikulska
Zmienia się waga employer brandingu

Wywiad z Anną Mikulską na temat trendów w employer brandingu, zmianach i wyzwaniach w branży, na portalu osobyzasoby.pl.[...]

Informacje MJCC

04 maj16:10pm

RMAS 2016 FINALIST
Polska kampania z nominacją do Recruitment Marketing Awards

Kampania „Poczuj miętę do Capgemini”, przygotowana wspólnie z agencją MJCC, otrzymała nominację w międzynarodowym konkursie Recruitment Marketing Awards w kategorii Best Outdoor Campaign. W tej klasie nominację otrzymały również agencje: AIA Worldwide, Pink Squid oraz Tonic. Wyróżniony projekt był pierwszą w Polsce kampanią employerbrandingową wykorzystującą aromamarketing oraz inne niestandardowe działania pobudzające zmysły. W reklamach wykorzystano [...]

22 lut11:17am

Dagmara Pakulska
Dagmara Pakulska przechodzi do agencji MJCC

Dagmara Pakulska, wyróżniona tytułem Królowej Obsługi Social Media za prowadzenie komunikacji marki Gruby Benek, z końcem lutego dołączyła do agencji MJCC. Obejmie nowe stanowisko Online Strategist i będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych marek pracodawców z wykorzystaniem narzędzi online, mediów społecznościowych i content marketingu. Pakulska jest autorką wielu prezentacji i artykułów nt. wykorzystania social [...]

Informacje MJCC

04 maj16:10pm

RMAS 2016 FINALIST
Polska kampania z nominacją do Recruitment Marketing Awards

Kampania „Poczuj miętę do Capgemini”, przygotowana wspólnie z agencją MJCC, otrzymała nominację w międzynarodowym konkursie Recruitment Marketing Awards w kategorii Best Outdoor Campaign. W tej klasie nominację otrzymały również agencje: AIA Worldwide, Pink Squid oraz Tonic. Wyróżniony projekt był pierwszą w Polsce kampanią employerbrandingową wykorzystującą aromamarketing oraz inne niestandardowe działania pobudzające zmysły. W reklamach wykorzystano [...]

22 lut11:17am

Dagmara Pakulska
Dagmara Pakulska przechodzi do agencji MJCC

Dagmara Pakulska, wyróżniona tytułem Królowej Obsługi Social Media za prowadzenie komunikacji marki Gruby Benek, z końcem lutego dołączyła do agencji MJCC. Obejmie nowe stanowisko Online Strategist i będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych marek pracodawców z wykorzystaniem narzędzi online, mediów społecznościowych i content marketingu. Pakulska jest autorką wielu prezentacji i artykułów nt. wykorzystania social [...]

Kontakt dla mediów:

Izabela Rzepka
PR&EB Executive

48 790 870 103