MJCC | Employer Branding Blog

Blog

Sezon nagród employerbrandingowych rozpoczęty!

Jak co roku, późną wiosną rodzimych employer brandingowców elektryzują wieści od organizatorów konkursów nagradzających najlepsze działania EB minionych miesięcy. W tym roku sezon otworzył HRM Instutute, który dziś w Warszawie ogłosił laureatów konkursu Employer Branding Excellence Awards 2015. 

EBEA 2015
Czytaj dalej

Największe targi praktyk i pracy?

Jesienny sezon targowy jest zawsze krótszy i mniej emocjonujący niż wiosenny, ale tegoroczna edycja jest zapowiedzią marca 2015 r. i wojny o targowy rynek (o której możecie przeczytać tutaj). Na przełomie października i listopada odbyły się dwie duże imprezy organizowane przez Absolvent.pl. Cieszę się, że mogłam być na obu, porównać je z innymi krakowskimi targami i z poprzednią (marcową) edycją Absolvent.pl na Stadionie. Chętnie podzielę się z Wami moją subiektywną opinią.

 

PG_maskotki
Czytaj dalej

Przyszło nam żyć w ciekawych targowych czasach

Kiedy jakiś czas temu pisałem o targowej wojnie o Kraków, wspomniałem, że na Krakowie pewnie się nie skończy… Od mojego wpisu minął zaledwie nieco ponad miesiąc, a już okazało się, że tak rzeczywiście będzie. Wiosenne karty odkryli nie tylko organizatorzy Career Expo (CE), ale również Talent Days (TD). I co nas czeka na wiosnę?

Najważniejsza wiadomość dla wystawców jest taka, że Dni Kariery (DK) przestają mieć (w końcu) monopol na korzystanie z efektu skali. Fakt, w dalszym ciągu to targi odbywające się w największej liczbie lokalizacji (na wiosnę w 9 miastach); niemniej liczba 7 wydarzeń CE i 5 TD sprawia, że w tym aspekcie można je zacząć stawiać w jednym rzędzie z imprezami organizowanych przez AIESEC.

IMG_0725
Czytaj dalej

Na pewno się różnicie. Pokaż to!

Ci z was, którzy kiedykolwiek spotkali się z nami, żeby rozmawiać o strategii (niezależnie od tego, czy dyskutowaliśmy o potencjalnym projekcie, czy miało to miejsce na szkoleniu lub konferencji), wiedzą że dużo uwagi poświęcamy odróżnianiu się od innych firm i poszukiwaniu własnej tożsamości – pokazywaniu unikalnych cech, których w swojej komunikacji nie wykorzystują konkurenci. Warto ich szukać na wszystkich poziomach marki pracodawcy. Im skuteczniej to zrobimy, tym łatwiej będzie nam rozmawiać z kandydatami, i odpowiadać na pytanie „no, dobra, ale dlaczego właściwie wy, a nie firma X?”.
orze-C5-82-2B-2Bmakro-2Bi-2Blidl
Czytaj dalej

Targowa bitwa o Kraków (a może i o cały kraj?)

Rynek targów pracy przez wiele ostatnich lat był wzorem stabilności. Lokalne lub nawet uczelniane (nierzadko bardzo silne) brandy + ogólnopolskie Dni Kariery (DK), w których – nie oszukujmy się – przez lata niemal nic się nie zmieniało. Na rynku zamieszało dopiero pojawienie się Career Expo (CE), które udowodniło, że targi pracy można zrobić inaczej (i lepiej). Poprzeczka poszła w górę we Wrocławiu, a nieco później również w Warszawie za sprawą targów Talent Days Absolventa. Tyle że lokalny charakter tych inicjatyw nie pozwalałał ich stawiać w jednym rzędzie z organizowanymi ogólnopolsko DK-ami.

shutterstock_70764775
Czytaj dalej

Employer Branding Senior Executive/Manager poszukiwany/a

Jeśli kręci Cię employer branding, jest wielka szansa, że znasz przynajmniej kilka kampanii, za którymi staliśmy. Jako agencja EB pracujemy z klientami nad ich markami pracodawcy i… bardzo to lubimy. Klienci również i dlatego bardzo szybko się rozwijamy… Dalszej części się domyślasz – szukamy!
Więcej informacji nt. oferty i tego, kogo szukamy, znajdziesz na naszej stronie.

Na zgłoszenia czekamy do 27 lipca.

Czytaj dalej

O strategii Mondelēz International od kuchni

O nagrodach, jakie dostaliśmy wraz z Mondelēz International za strategię na czas rebrandingu ze szczególnym uwzględnieniem projektu „Przetrwaj sesję!”, pisaliśmy już wcześniej. W odpowiedzi na te wpisy kilka razy słyszeliśmy „opowiedzcie o tym, jak powstawała!”. U nas mówisz=masz. Z wpisem na blogu czekamy na to, aż ukaże się kilka artykułów w mediach (już niedługo! damy Wam znać :)), żeby nie popsuć frajdy czytelnikom, no i materiału dziennikarzom, z którymi o tym rozmawialiśmy. Mamy za to fantastyczną wiadomość: we wrześniu będzie można o niej posłuchać na żywo i jeszcze zadać pytania nie tylko nam, ale i przedstawicielce firmy.
MDLZ
Czytaj dalej

Mamy i EB Stars :)

Tak niedawno cieszyliśmy się ze zdobycia EB Excellence Awards, a tu – ledwie parę dni później – mamy kolejne powody do radości. Wspólnie z naszymi klientami zgarnęliśmy też Employer Branding Stars!
CAM00552
Czytaj dalej

O tym, jak GoldenLine rozmontowuje system :)

Jeśli śledziliście wczoraj naszą relację na żywo z konferencji Employer Branding Management Summit, wiecie już, że prelegenci z GoldenLine (Pakita Łowczyńska i Lucek Samulowski) zamietli pozostałych występujących. Do tego stopnia, że obiecaliśmy już wczoraj specjalną relację z ich prezentacji właśnie tutaj. Oto i ona.
Czytaj dalej

Employer Branding Excellence Awards 2014 rozdane!

Dosłownie przed chwilą w czasie Employer Branding Management Summit (parę refleksji na gorąco znajdziecie na naszym FP) rozdano tegoroczne Employer Branding Excellence Awards. Cztery główne nagrody zgarnęły firmy Mondelez Polska, UBS, Grupa PZU i PKO BP.

Czytaj dalej